Det snurrar i min skalle

Ang. rubriken, har lyssnat på Familjen hela dagen, så superbra!
Insåg att jag faktiskt inte skrivit sen i onsdags... Kort summering iallafall:
Torsdag: jag träffade Fredrika inne i stan för att prata om lite allting, och det var så fint.
Fredag: jag träffade Jakkie, Alex, Karim och Leo för en promenad i pratstund i huvudstaden och sen sov Jakkie här, för på...
Lördagen!: spelade hon innebandymatch! En spännande match faktiskt, och det slutade oavgjort. På kvällen åkte jag hem till Linn och sov.
Idag, har jag spenderat min tid, studerandes spanska på en buss hem, ca tre timmar tog det.
Har sprungit en halvmil ikväll dessutom, klapp på axeln för det!
Nu laddar jag upp för en ny skolverket med lite sömn. God natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0