De berömdas aveny

Idag vaknade jag vid halvtre-tiden. Redan då suckar man åt att hela dagen är borta, och att man i princip bara kan gå och lägga sig igen. Men solen lös alldeles för starkt för att jag skulle kunna hålla mig inne. Jag tog biologiboken och gick ner till vattnet, för att läsa på lite till nationella på onsdag! Jag passade dessutom på att inviga mina snygga turkos-svarta solglasögon jag fått av mamma. Satt därute i någon timme, innan jag gick in och städade mitt rum, köket och hallen. Nu sitter jag och tittar igenom lite bilder från lovet, ska dela med mig lite!
Småspännande skiftningar på himlen.
Och vände man sig några grader åt vänster fanns denna himmel och regnbåge!
Nu ska jag återvända till biologiboken, och sen ut och spring med mams.
Tjenis!


Kommentarer
Annica

Fin du är Saga/ Kram Faster

2012-03-11 @ 22:34:46
URL: http://annicahoglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0