God save the Queen

Jag har inte ord för att beskriva min tid i England. Alla fantastiska människor jag mötte, alla vackra platser och byggnader och min värdfamilj. Jag vill bara tillbaka och jag är en lyckligt lottad människa för jag återvänder faktiskt till London imorgon!

Jag bodde i ett litet samhälle som hette Kidlington, 40 min med buss från Oxford och gick i en skola som låg i Blackbird Leys, också 40 min från Oxford. Hade 6x40 min lektion per dag, aktivitet och kvällsaktivitet. Dagarna var  6-00. men jag överlevde, tro det eller ej! Även om EF klantade sig med mycket så var det bland det bästa jag gjort.
Shoppingen i England var det bästa jag varit med om, och jag fick lämna en del kvar och hoppa på väskan för att få igen den, uhh...  London var också fint, där Camden var höjdpunkten och dit ska jag definitivt tillbaka!
Jag och Tiril
Nästan hela gänget på indisk restaurang, sista kvällen!
Radcliffe Camera
Och slutligen, graduation. Gick ut med betyget C1 enligt Cambrigde University Test vilket är det näst bästa, (tjoho).


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0