Klädstoppade väggar

Det är så härligt att riva loss en list, och se, att där bakom tittar fram gamla tapeter från 50-60tal. Vårt hus är äldre än gatan, och det visar sig, gång på gång. Väggarna i mitt rum har ingen isolering, utan är stoppade med klädremsor och tygbitar runt fönstret!
Nu är mitt rum kallt som bara den, så jag sitter och huttrar i mina blåbyxor. Igår blev jag faktiskt dubbad till byggare av pappa, med en morakniv som jag fick av dem. (<3) Jag älskar att tälja på somrarna! Någon gång måste jag visa bilder på ett par galgar vi gjorde häromåret.
Fotade lite med Jakkie imorse också.
Halsduk - Myrorna , Jackan - Morfar , Tröjan - Monki


Och till Maria; mitt rum i nuvarande skick, med min mor i bild!


...och det söta periskopet som tittar upp nedanför fönstret. Verkar som om vi har tomtespioner under golvet!
(Även de fina tapeterna i bild)

Pussar!


Kommentarer
Maria

HAHAHAHA

Härliga bilder.



Bort med hästarna!!!



Det blir nog super

Maria

2012-01-22 @ 21:54:29
URL: http://iahoglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0