Det är vår i luften

Kom precis hem, orkade inte riktigt med att gå på sista lektionen. Mitt huvud kommer sprängas vilken sekund som helst. Klassen har spelat squash och badminton hela förmiddagen, det var en helt klart intressant upplevelse. Att faktiskt spela mot en vägg, och få slå hårt utan att riskera att döda någon, haha.
Det är så otroligt skönt att våren faktiskt är på gång snart, även om det fortfarande är vargavinter. Bilar sitter fast, bussar går inte. Stockholm står ganska still alltså. Jag har trotsat vintern och gått i Van's och jeansjacka de senaste dagarna, woop!
När jag åkte hem från Emma i söndags var det faktiskt helt sjukt varmt, när jag stod i Danderyd och väntade på bussen höll jag på smälta. Jag tror att snöraset höll med mig.
Just nu peppar jag till Siestafestivalen i sommar, även om det osäkert huruvida jag ska åka eller inte.
Har klippt ihop en liten spellista med de flesta artisterna som hittils är bokade, och hummar mig igenom sångerna, får nya favoriter och längtar så mycket efter sommaren!
Ha en fin torsdag!


Kommentarer
Test

Test

2012-02-16 @ 13:58:33
maria

Nu kan jag ! Woop Woop



Kram Maria

2012-02-16 @ 20:11:30
URL: http://iahoglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0