We Came As Romans + Alesana

Igår såg Fanny och jag We Came As Romans + Alesana på Frysan. Så himla grymma band.
Hur trogen indiepopare jag än är så har jag saknat att trängas med rockare, och likasinnade, och att svettas i en liten lokal framför ett skränigt metalband. På onsdag spelar dessutom Asking Alexandria, en av mina favoritband, men biljetterna är slutsålda...
Jag har dessutom börjat titta på festivaler till sommaren, och det är klart att det finns godbitar på alla festivaler, men de flesta datum fungerar inte för mig. Den enda som passar är väl Siesta, så dit ska nog jag!
Och nu fungerar inte bilduppladdningen, så jag bjuder på mer imorgon!


Kommentarer
Maria

Är du så fullbokad i sommar

Vad ska du göra da?



Kram Maria

2012-01-30 @ 07:31:34
URL: http://iahoglund.blogg.se/
Maria

Hej gummilumman



Hur e det ???



Tjao Faster

2012-01-31 @ 17:51:47
URL: http://iahoglund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0